Delly verkkokauppa


Ostoskorini

Ostoskorissasi ei ole enää tuotteita.

Yhteensä: 0,00 €
Delly Facebook

Verkkokaupan toimitusehdot

Voimassa 21.6.2011 alkaen

Yleistä verkkokaupasta

Verkkokaupan tuotteita myy Delly oy y-tunnus 2348836-0. Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille Suomeen. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutokseen.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan internetin välityksellä osoitteesta www.delly.fi ostoskorin kautta. Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilauksen hinta, toimituskulut sekä tilatut tuotteet. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä. Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä voimassa oleviin toimitusehtoihin tekemällä tilauksen. Sivuillamme olevan käyttäjätilin kautta voit tarkastaa tilauksen sisällön.

Tuotteita ei voi varata.

Pienin toimitettava tilaus on 30 euroa.

Mikäli olet tilaamassa lahjaa ja toivot lahjapaketointia, voit laittaa viestiä osoiteeseen nettiputiikki@delly.fi. Paketoimme lahjat valmiiksi puolestasi, palvelu on maksuton.

SHIPPING OUTSIDE FINLAND: At this moment we are only shipping to Finland via our webshop. If you live outside Finland but would like to order please contact our customer service info@delly.fi.

Maksutavat

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla: Säästöpankki, Osuuspankki, S-pankki, Aktia, Nordea, Danske bank, VISA ja Mastercard. Klarna Checkoutilla valittavanasi on myös Klarna-lasku, Klarna-tili ja Klarna-osamaksu. 

Klarna Checkout

Klarna

Klarna-laskulla saat tilaamasi tuotteet aina ennen kuin maksat niistä. Maksuaika 14vrk. Lisätietoja palvelusta saat täältä.

Klarna-tilillä maksaessasi saat tuotteet aina ennen kuin maksat niistä. Kaikki ostoksesi voidaan yhdistää samalle tilille ja samaan kuukausilaskuun. Tämä tarkoittaa tilin avaamista Klarnalle. Tämän hetkinen vuosikorko on 22% ja avausmaksu 0e. Voit halutessasi maksaa myös jäljellä olevan velan kerralla. Lisätietoja täältä.

Klarna Checkoutissa maksutapoina ovat myös Visa, Mastercard, Säästöpankki, Osuuspankki, S-pankki, Aktia, Nordea ja Danske bank.

KUN VALITSET MAKSUTAVAKSI LASKUN, Klarna maksaa ostohetkellä tilauksen hinnan verkkokaupalle ja oikeus saatavaan siirtyy Klarnalle. Verkkokaupan veloittama laskutusmaksu on 0e per tilaus. Klarna tarkistaa ostohetkellä tilaajan luottokelpoisuuden, mikä jossain tapauksissa saattaa tarkoittaa myös mahdollisesti luottotietojen tarkistamista. Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain mukaisesti. Klarna käyttää henkilötietoja asiakasanalyysien tekemiseen, henkilötunnistamiseen, luottokelpoisuusarviointiin ja markkinointitarkoituksiin. Henkilötunnusta käytetään kuluttajan asiakasnumerona asiakashallinnollisista syistä. Tutustu Klarnan tietosuojaselosteeseen, mikäli kaipaat lisätietoja siitä, miten Klarna käsittelee henkilötietoja www.klarna.fi

Toimitusaika

Toimitusaika on 2-4 arkipäivää riipuen postista ja pyhien sijoittumisesta ajan jaksolle. Postitamme tuotteita kaikkina arkipäivinä.

Toimitustapa ja toimituskulut

Toimituskulut sisältävät posti-ja pakkauskulut. Toimitamme tilauksia ainoastaan pakettina, jota voi seurata lähetystunnuksilla osoitteessa www.posti.fi

        

  • Nouto omasta postista 7,90
  • Nouto valitsemastasi postista 7,90
  • Nouto Postin pakettiautomaatista 7,90
  • Postiin kotiinkuljetus14,90

 posti

Vaihto-ja palautusehdot

Asiakkaalla on Suomen kuluttajasuojalain mukainen vaihto-ja palautusoikeus. Vastaanotettuasi paketin sinulla on 14 vrk aikaa ilmoittaa mahdollisesta palautuksesta. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Huomioithan, että tuotelappujen tulee olla paikoillaan. Varothan tahraamasta vaatteita meikkiin, voimakkaiden tuoksujen tarttumista vaatteisiin sekä lemmikkieläinten karvojen tarttumista sovitettaviin vaatteisiin. Jos olet palauttamassa kenkiä, paketoi laatikko ja kirjoita palautusosoite paperiin, ei suoraan laatikon päälle, jotta voimme myydä kengät omassa laatikossaan edelleen. Liitä palautukseen mukaan seuraavat tiedot:

-nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi

Ilmoita palautuksesta ETUKÄTEEN sähköpostilla nettiputiikki@delly.fi ja otsikoksi PALAUTUS, jotta tiedämme odottaa lähetystä. 

Palauttaessasi tuotteen sekä toimituksen, että palautuksen postikulut jäävät maksettavaksesi.

Pakkaa tuote huolellisesti ja vie se postiin. Ilmoita virkailijalle pakettisi sisältä löytyvä asiakaspalautuskoodi. On erittäin tärkeää säilyttää virkailijalta saamasi kuitti asiakaspalautuksesta, koska se toimii todisteena palautuksestasi, kun palautus matkaa käsiteltäväksi.

Mikäli olet tilannut lähetyksesi Smart-post automaattiin, voit tehdä ASIAKASPALATUKSEN samalla koodilla, millä noudit lähetyksen.

Emme valitettavasti pysty pikkuputiikkina tarjoamaan ilmaisia lähetyksiä eikä palautuksia, emmekä vastaanottamaan muunlaisia palautuksia.

Kun palautus on hyväksytty, hyvitys tehdään Klarnalle heti palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Kuitenkin viimeistään kuluttajasuojalain säätämässä 30vrk:ssa. Vähennämme palautettavan tuotteen hinnasta palautuksen postikulut 6,90e.

Huomioihan, että mikäli tilaat yhden tuotteen ja päädyt palauttamaan sen, lähetyskulu 7,90 tai 14,90 ja palautuksen postimaksu 6,90e jäävät maksettavaksesi.

Jos haluat vaihtaa tuotteen, palauta tuote asiakaspalautuksena yllä olevan ohjeen mukaisesti. Tee uusi tilaus haluamastasi tuotteesta. Uudesta tilauksesta veloitamme normaalit lähetyskustannukset.

Emme vastaanota verkkokaupan kautta tilattujen tuotteiden palautuksia Bulevardin liikkeeseemme, vaan palautukset tulee tehdä aina Postin kautta yllä olevan ohjeen mukaan.

Jos tilausta ei noudeta postista, se palautuu Delly oy:lle lunastamattomana pakettina. Lunastamattomia paketteja ei lasketa palautuksiksi, joten Delly oy pidättää oikeuden olla lähettämättä uusia lähetyksiä.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoiteeseen info@delly.fi tai postitse: Delly oy Bulevardi 22 00120 Helsinki. Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

Tietosuoja

Rekisteröitymisen ja tilaamisen yhteydessä keräämiämme asiakastietoja käytämme käsitelläksemme tilauksesi verkkokaupassamme. Emme luovuta asiakastietoja kolmasille osapuolille. Nimi- ja osoitetiedot luovutamme ainoastaan postituksen yhteydessä tilauksesi toimittamiseksi.

Henkilökohtaisia tietoja koskevien säädösten mukaisesti sinulla on oikeus pyytää meiltä sinua koskevat tiedot ja jos ne ovat mielestäsi virhelliset tai epäasianmukaiset, voit pyytää meitä korjaamaan tai poistamaan tiedot asiakasrekisteristämme. Ota näissä tapauksissa yhteyttä asiakaspalveluumme info@delly.fi

Muuta

Pidätämme oikeuden muuttaa toimitusehtojamme. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin. Tekemällä tilauksen asiakas sitoutuu toimitusehtoihin. Vastaamme mielellämme kaikkiin tilamiseen ja toimittamiseen liittyviin kysymyksiin sähköpostitse info@delly.fi sekä puhelimitse tavoitat meidät liikkeestä Bulevardi 22:sta arkisin 10-18 ja lauantaisin 11-15 puh. 0400-362456. Voit keskustella kanssamme myös Chatissä putiikin aukioloaikoina.

Delly oy pidättää oikeuden olla toimittamatta lähetyksiä asiakkaalle. Syyksi luokitellaan esimerkiksi lunastamaton paketti tai toistuvat palautukset.

Klarna Checkout